onsdag 2. september 2015

 Wiki
Det å bli kjent med Wiki og de muligheten som en wikiplaces gir er utrolig artig. Wiki har for meg stort sett vært Wikipedia. Det å begynne å oppdage for et kraftig verktøy dette er for å dele informasjon, læring og kunnskap gir meg mange nye muligheter i egen undervisning. Jeg har alt begynt å få noen ideer som jeg komme nærmere tilbake til siden.
Har vært inne på kullet vårt sin Wiki og prøvd å gjøre min gruppelekse med å opprete side og lage grupperegler. Trenger nok lit mer tid for å bli fortrolig med hvordan Wikien fungerer. Det er bare å trykke å trykke, timene flyr og jeg blir kanskje litt klokere.

3 kommentarer:

  1. Du og vi andre i ATEKO15-nettverket kommer til å få stor glede av din nysgjerrighet, iver og ståpå-vilje. Gleder meg til å få være med på reisen sammen med deg :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Jeg tor dette blir et veldig lærerikt år. Iveren er nok betydelig større en kunnskapen. Satt igjen med mange tanker og ideer etter første oppholdet på HIOA. Blir nok mange timer foran Macen.

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se hva som dukker opp her etterhvert :)

    SvarSlett