søndag 3. januar 2016

Refleksjon over mine medstudenter aktiviteter

Jans blogg

Jan har på bloggen sin forklart et undervisningsopplegg om drivverk og drift på alle fire hjul på tyngre kjøretøyer. Måten Jan hadde lagt opp undervisningen på synes jeg er interessant fordi han bruker flere forskjellige momenter i en undervisningsbolk. På denne type undervisning tror jeg elevene vil ha en stor læringsutbytte fordi de selv må jobbe med temaet og reflektere over hva de skal lære og hva de har lært.


Odds blogg

Odd har fått elevene sine til å blogge som dokumentasjon mens de er utplassert i bedrift. Måten Odd har jobbet med klassen for å få elevene klare til å blogge var motiverende å lese. Jeg har selv for noen år siden prøvd å bruke blogg med veldig varierende resultat. Odd har gitt meg noen gode ideer som jeg vil prøve ut neste gang min klasse skal ut i praksis. 

IoT - Internet of Things. Henviser til et tidligere blogginnlegg, og ellers Tages blogg om IoT i kjøretøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar